V programu ICOK PLATINN vítáme dva nové experty – Inovační centrum Olomouckého kraje

V programu ICOK PLATINN vítáme dva nové experty

Představujeme vám dva nové experty programu ICOK PLATINN – Natašu Haarbeck a Radka Holíka. Nataša Haarbeck firmám umí pomoct s finančním řízením, manažerským účetnictvím nebo tvorbou výhledů a rozpočtů. Radek Holík zase může předat zkušenosti s manažerským vedením, s tvorbou obchodních strategií ale také v tom, jak vést profesionální komunikaci.

Nataša Haarbeck

Aktuálně finanční ředitelka Arcibiskupských lesů a statků města Olomouce. Předtím působila jako jednatelka a finanční manažerka Flowserve Czech Republic či finanční manažerka u společnosti Robertshaw. Nataša Haarbeck má zkušenosti s transfery několika výrobních evropských poboček firmy na pobočku v ČR – ekonomická a účetní konsolidace dle lokálních zákonů, nastavení a nacenění nových produktů, ocenění transferovaného majetku, reportingu transferů pro nadnárodní skupinu. Pracovala také na vytvoření společné účetní osnovy v rámci nadnárodní výrobní korporace, koordinovala přechod na nové ERP systémy ve dvou nadnárodních společnostech.

V čem může klienta podpořit?

-        controlling ve společnosti v souvislosti s pravidelným vyhodnocováním výsledků, tvorbou výhledů a rozpočtů

-        rozdělení nákladů firmy dle jejich typu (variabilní, fixní), přiřazení nákladů jednotlivým výrobním řadám, stanovení alokačních principů pro náklady režijní

-        nastavení účetnictví, aby splňovalo nejen požadavky české legislativy, ale plnilo také roli zdroje dat pro vedení společnosti


Radek Holík

Radek Holík je lektorem a jednatelem vzdělávací společnosti EUROMAN.CZ, byl konzultantem a lektorem v HPS Tschechien TOP Presentation nebo také obchodním ředitelem PSM, a.s. Radek Holík o sobě říká, že celou profesní kariéru úspěšně pracoval v náročném oboru s nadšením. Podařilo se mu dosáhnout měřitelných osobních výsledků, kdy byl několikrát vyhodnocen jako „Nejlepší obchodník roku.“ Pomohl mnoha lidem k výraznému posunu v osobním rozvoji a kariéře.

V čem může klienta podpořit?

-        tvorba a řízení týmu, manažerské dovednosti

-        budování firemní kultury, vnitrofiremní komunikaci, organizaci a vedení porad

-        v obchodní strategii (nákup/prodej, komunikace, budování a rozvoj zákaznické struktury)

-        veřejná prezentace a vystupování, sebeřízení, time management  

-        umění profesionální komunikace